‘Alle puntjes op de i’
“Ik ben servicetechnicus utiliteit en werk nu zo’n twee jaar voor Romijnders. Ik zit al 15 jaar in het vak. Ik verricht onderhoud, ben preventief bezig, verhelp storingen en los klachten op bij gemeentes, bedrijven en organisaties. Het kan zowel gaan om de verwarmingsinstallatie als de koeling, om de luchtbehandeling of de watervoorziening. Het komt steeds meer voor dat we bij een storing vooraf kunnen inbellen om te zien wat er gaande is. Als we dan ter plekke komen weten we al wat we moeten doen.
Ik probeer het altijd weer beter te doen
Mijn werkgebied is verspreid over heel Nederland. Gelukkig zorgt de planning voor efficiënte routes. Dat is niet alleen prettig voor mij, maar zeker ook voor de klant. Ik ben trots op de manier waarop we werken. Met duidelijke opdrachten en taken. Zorgen dat alles tiptop in orde is en de klant helemaal tevreden. Wij zijn het visitekaartje van Romijnders. Daarom is het ook belangrijk dat we er zelf goed uitzien. Dat de bus netjes en schoon is.
Ik ben misschien een perfectionist, maar ik probeer het altijd weer beter te doen, dat zit nu eenmaal in mij. Daar praat ik over. Niet alleen intern, maar ook bij onze klanten. Dat kan veel geld besparen en zelfs het milieu ten goede komen. Communicatie is een belangrijk onderdeel van ons werk.” – Benaissa el Kaoui, Servicetechnicus Utiliteit